Detaljnije: Signalne svjetiljke likovnih signala EK PŽ/S-LED i predsignala EK PŽ/P-LED

U prethodnoj verziji se za sustav električkog osvjetljenja Iikovnih signala i predsignala koristila električna žaruljica sa žarnom niti 12V - 3W, solarna ćelija snage 50 W, akumulatorska baterija 12V-100 Ah (10 satno praznjenje) i automatika sustava sa senzorom dnevne vidljivosti. Navedeni sustav je potpuno autonoman i ne traži Ijudsku manipulaciju. Energija sunčevog svjetla koristi se za napajanje žaruljice. Energija se tijekom dana i sunca pohranjuje u akumulatorsku bateriju koja kad je napunjena može 30 dana osigurati napajanje žaruljice i bez da je prisutna energija iz solarne ćelije.

Senzor dnevnog svjetla automatski pali žaruljicu kad je smanjena vidljivost bilo zbog nailaska noći ili magle ili jakog naoblačenja. Jedina slaba točka ovakvog sustava je žaruljica sa žarnom niti jer se trajnost žarulje značajno smanjuje zbog vibracija koje se pojavljuju prilikom prolaska vlakova i prilikom promjene položaja Iikovnog signala.

Zbog te slabe točke sustava, električna žaruljica sa žarnom niti mijenja se sa sklopom svjetlećih dioda (LED). Sklop svjetlećih dioda ima potrošnju od 40 mA kod 12V što iznosi 480 mW snage što je više od 6 puta manja potrošnja nego sa žaruljicom sa žarnom niti. Svjetleće diode pri navedenim uvjetima osiguravaju cca 50 % jače osvjetljenje. Svjetleće diode su poluvodički elementi koji imaju daleko veću trajnost od žaruljica sa žarnom niti i nisu osjetljivi na mehaničke vibracije. Puno manja potrošnja otvara mogućnost da diode osvjetljavaju signale i danju i noću čime bi se izbjeglo podešavanje senzora dnevnog svjetla na elektronici automatike. Upotrebom svjetlećih dioda podiže se pouzdanost i autonomnost sustava osvjetljenja likovnih signala i predsignala na veći nivo.

Kategorija

Oprema za željeznice, Oprema za željezničku infrastrukturu, Signalno-sigurnosna oprema

Preuzmite dokument

EK PŽ.pdf   (318.29 KB)

Pregledajte slične proizvode


  Proizvodi - Sve