Sustav praćenja vlakova i najave stanica
Detaljnije: Sustav praćenja vlakova i najave stanica
Opis sustava
Sustav praćenja vlakova i najave stanica sastoji se od dva podsustava: podsustava za praćenje vlakova i podsustava za najavu stanica.
Podsustav za praćenje vlakova
Podsustav za praćenje vlakova namijenjen je za praćenje pozicija vlakova, njihovih voznih redova i brojeva strojovođa. Sastoji se od uređaja ugrađenih u vlakove i centralnog servera sa bazom podataka. Nakon što se svakom pojedinom vlaku uključi napajanje, njegov uređaj bežično putem GPRS sustava šalje u centralni server podatke o GPS poziciji, broju vlaka, broju strojovođe i unesenom voznom redu. Podsustav je u najvećoj mogućoj mjeri preuzet od sustava za praćenje vlakova iz novih Končarevih elektromotornih vlakova za regionalni i gradsko-prigradski promet i niskopodnih dizel-električnih vlakova za regionalni promet.
Podsustav je predviđen za višedjelne vlakove sa dvije upravljačnice i proširen je tako da svaka od dvije upravljačnice ima svoju konzolu za unos broja vlaka, voznog reda i broja strojovođe. U jednom trenutku samo je jedna od dvije postojeće konzole aktivna (ona u aktivnoj upravljačnici u kojoj se nalazi strojovođa).
Podsustav za najavu stanica
Podsustav za najavu stanica namijenjen je za informiranje putnika unutar vlaka i u potpunosti je preuzet od sustava za najavu stanica iz novih Končarevih elektromotornih vlakova za regionalni i gradsko-prigradski promet i niskopodnih dizel-električnih vlakova za regionalni promet. Sustav omogućava i puštanje glazbenih sadržaja putnicima preko USB sučelja glavnog računala. Radi se o modulu za najavu stanica, tip: RNS-1 koji je smješten u centralnom audio pojačalu, tip: EK POV-6. Ova dva sustava su potpuno kompatibilna što znači da imaju isti način unošenja novih voznih redova, te da je baza GPS pozicija stanica u potpunosti jednaka. Podsustav za govorne obavijesti može upravljati postojećim zvučnicima preko dvije 100V izlazne linije snage 2 x 100 W. Podsustav za tekstualne obavijesti može upravljati sa vanjskim bočnm jednostranim (4), vanjskim čeonim jednostranim (2) i unutarnjim dvostranim (8) informacijskim zaslonima. Unutarnji dvostrani informacijski zasloni biti će razvijeni unutar tvrke Elektrokem d.o.o. i biti će upravljani pomoću RS485 sučelja i protokola koji su potpuno kompatibilni s postojećim zaslonima tvrtke TEO Belišće d.o.o.
Zajedničke komponente podsustava
Kako ne bi došlo do nepotrebnog dupliciranja sklopova i usložnjavanja načina rada podsustavi međusobno dijele sve potrebne softverske i hardverske komponente. Tu se prije svega radi o GPS poziciji koja je potrebna za oba podsustava i GPRS funkcionalnosti koju sada koristi samo sustav za praćenje vlakova, a koja bi se u budućnosti trebala koristiti za bežičnu nadogradnju voznih redova. Napajanje svih komponenti oba podsustava je 24VDC.
Rad dva vlaka u tandemu
Sustav također omogućava rad dva vlaka u tandemu. Rad u tandemu ustvari znači da je u jednom trenutku samo jednua od četiri postojeće konzole aktivna. Osim toga oba vlaka dijele isti vozni red i isti broj strojovođe. Najave stanica kao i u novim Končarevim vlakovima rade u svakom vlaku potpuno autonomno i nisu povezane. Povezivanje između vlakova je izvedeno pomoću RS485 sučelja (dvije parice).
Kategorija
Oprema za željeznice, Oprema za željeznička vozila, Satelitsko praćenje i nadzor mobilnih kapaciteta
Pregledajte slične proizvode
Proizvodi - Sve